حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

روش اضافه کردن زبان فارسی در کیبورد دستگاه های سامسونگ

امروزه اغلب گوشی‌های هوشمند پشتیبانی گسترده‌ای از زبان‌های گوناگون موجود در سراسر جهان به عمل می‌آورند و زبان فارسی هم شامل همین قاعده است. البته گاهی اوقات ممکن است تفاوت میان منوها و تنظیمات محصولات مختلف، موجب شود تا کاربران نتوانند به آسانی زبان دستگاه خود را تغییر دهند. در همین راستا در ادامه به نحوه فارسی کردن زبان و کیبورد موبایل های سامسونگ خواهیم پرداخت که از فروش نسبتا بالایی در بازار داخل کشور برخوردار است.

۳. در داخل صفحه General Management گزینه Language and input را انتخاب نمایید.

۴. اکنون به صفحه Language and input منتقل خواهید شد که در آن به گزینه‌های مختلف مرتبط با زبان دستگاه دسترسی خواهید داشت. برای تغییر زبان محیط سیستم عامل به قسمت On-screen keyboard (سومین گزینه) بروید.

۵. حالا لیستی از صفحه کلیدهای نصب شده روی دستگاه خود را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که هیچ اپلیکیشن کیبورد دیگری را به موبایل یا تبلت خود اضافه نکرده باشید، تنها گزینه Samsung Keyboard را ملاحظه می‌کنید. برای ادامه، گزینه گفته شده را لمس کنید.

۶. در صفحه Samsung keyboard می‌توانید به تنظیمات مختلف صفحه کلید سامسونگ دسترسی داشته باشید. توجه کنید که از داخل خود کیبورد با انتخاب آیکن چرخ‌دهنده هم می‌توانید به صفحه اشاره شده دست پیدا نمایید. جهت تغییر زبان نوشتاری وارد قسمت Languages and types (اولین گزینه) شوید.

۷. پس از انتقال به صفحه Languages and types می‌توانید زبان‌های قابل انتخاب برای کیبورد دستگاه خود را مشاهده کنید. برای تعریف زبان جدید جهت ورودی صفحه کلید، گزینه Manage input languages را لمس نمایید.

۸. بعد از آن که وارد صفحه Manage input languages شدید، به لیستی از زبان‌های مورد پشتیبانی توسط صفحه کلید سامسونگ دسترسی خواهید داشت. گزینه «فارسی» را از میان موارد موجود در فهرست پیدا کرده و در ادامه کلید جلوی آن را روی حالت فعال قرار دهید. در صورتی که بسته به‌ روزرسانی برای زبان مورد نظر منتشر شده باشد، آیکن Update در کنار کلید گفته شده نمایش داده می‌شود که با لمس آن می‌توانید فرایند به ‌روزرسانی را شروع کنید.

۹. وقتی که زبان فارسی را روی حالت فعال گذاشتید، می‌توانید صفحه تنظیمات را ببندید. اکنون با قسمتی دارای محیط تایپ بروید تا صفحه کلید سامسونگ باز شود. معمولا با سوایپ روی کلید Space یا لمس آیکن زبان می‌توانید میان زبان‌های مختلف در صفحه کلید جابه‌جا شوید.

_0384
درباره ما
ارسال دیدگاه
ارتباط با ما
تهران - خیابان حافظ پایینتر از جمهوری مجتمع علائدین 3 طبقه چهارم واحد 406
02191017172
info@samsungisland.ir
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X