حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

کاهش تولید ۷۰درصدی A23 5G

سامسونگ ظاهراً تولید گلکسی A23 5G را به‌دلیل مشکلاتی تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهد

گلکسی A23 5G مشکلی نامعلوم داشت که عملکرد ضعیف دوربین را در پی داشت. این مشکل اکنون حل شده است؛ اما شرکت می‌خواهد برای کاهش دردسر تولید را کاهش دهد.

سامسونگ ظاهرا در عرضه‌ی گلکسی A23 5G برای سال جاری میلادی به‌شدت تجدید نظر کرده است و عرضه‌ی آن را تا ۷۰ درصد کاهش داده است.

سامسونگ در اوایل سال جاری قصد داشت حدود ۱۲٫۶ میلیون دستگاه از گلکسی A23 5G و ۱۷٫۱ میلیون دستگاه از گلکسی A23 4G را روانه‌ی بازار کند. بااین‌حال، هدف تجدیدنظر‌شده‌ی عرضه‌ی گلکسی A23 5G برای امسال کمتر از ۴ میلیون دستگاه است. به گزارش TheElec، دلیل این موضوع به مسئله‌ای عجیب و نامعلوم درباره‌ی این مدل خاص مربوط می‌شود.

پیش‌از بازنگری مقدار عرضه‌ی مدنظر، مجموع عرضه‌ها برای هر دو مدل ۴G و ۵G گلکسی A23 حدود ۳۰ میلیون دستگاه بود که ۱۰ درصد از کل عرضه‌ی سالانه سامسونگ را تشکیل می‌داد.

سامسونگ تحقیقی یک ماهه را با هدف حل مشکل عجیب و نامعلوم انجام داد که باعث بروز مشکلی جدی در عملکرد این گوشی شد. این تغییر در تعداد عرضه‌ها نیز به این دلیل بود که غول کره‌ای باید تأمین‌کننده‌ی مورد نظر خود را تغییر می‌داد. پیش‌از‌این، سانی اپتیکال (Sunny Optical) به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) در گلکسی A23 5G انتخاب شده بود. برای مدل ۴G، پاترون نیز همین کار را انجام داد.

این مسأله ظاهرا باعث شده سایر اجزای گوشی مانند دوربین عملکرد ضعیفی داشته باشند. اگرچه این مشکل درحال‌حاضر حل شده است؛ اما سامسونگ می‌خواهد تولید گلکسی A23 را به‌دلیل گرفتاری‌های ناشی از آن کاهش دهد.

_0384
درباره ما
ارسال دیدگاه
ارتباط با ما
تهران - خیابان حافظ پایینتر از جمهوری مجتمع علائدین 3 طبقه چهارم واحد 406
02191017172
info@samsungisland.ir
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X